מחיר הייצוג על ידי טוען רבני

גירושין

אחת השאלות הנפוצות ביותר שעולות עוד בשלב חיפוש המייצג המתאים היא – כמה עולים שירותיו של טוען רבני? האם עדיף טוען רבני או עו"ד? ומה נכלל בכל ייצוג? ובכן, באופן עקרוני, מחיריהם של טוענים רבניים אינם עולים על מחיריהם של עורכי דין, אך גם אינם פחותים מהם. במאמר הבא נסביר מדוע.

רבים נוטים לחשוב כי מחיר הייצוג ע"י טוען רבני אמור להיות פחות מזה של עו"ד, אולם, מבחינת כמות הידע הנדרש עבור כל תיק ותיק והמיומנות הייחודית, אין הבדל עקרוני בין עו"ד לטוען רבני. למעשה, בכל הנוגע לתיקים המתנהלים בבתי הדין הרבניים, אין ספק כי יש לגשת לטוען רבני, שמבין לעומק בפרטי ההלכה היהודית על בוריים, לעומת עורך הדין המתמצא בעיקר בפרטי הדין האזרחי.

איך נקבע מחיר הייצוג?

מחיר ייצוג ע"י טוען רבני, בדומה לזה של עו"ד, נקבע בהתאם לניסיון, לצרכי התיק הספציפיים (מספר דיונים, פגישות וכד') ולהשקעה הנדרשת ע"מ להצליח בתיק (לרבות מציאת טיעונים הלכתיים ייחודיים ועוד). כמו כן, כפי שבשוק עורכי הדין ישנם כאלה הגובים מחירים יקרים וישנם זולים, כך גם אצל הטוענים הרבניים.

האם המחיר מעיד על איכות?

למרות שמחיר הייצוג פעמים רבות אכן מעיד על איכות הייצוג ועל מקצועיות הטוען הרבני, כמובן שקיימם מקרים רבים בהם אין זה כך. אין תחליף להיוועצות עם טוען רבני מומלץ ובעל ניסיון, עם ובלי קשר למחירו, אשר יוכל לגבש עבורכם אסטרטגיה נכונה.

לטוען הרבני אחריות רבה, הנוגעת להמשך חייהם של המיוצגים, בין אם על ידי הגעה לחלוקת רכוש שוויונית יותר, השגת תשלום על כתובה לה הבעל מתנגד, או לפטור בעל מתשלום כתובה בזמן שהאישה אינה מוכנה לוותר ובכלל, השגת מטרות הלקוח\ה בכל הנוגע להסכם הגירושין. כך או כך, מדובר בתוצאות שוודאי ישפיעו על חייהם של המיוצגים לטווח הרחוק, ועל עניין זה יש לשים את הדגש בעת בחירת מייצג.

לייעוץ ולפרטים נוספים, הנכן מזומנים ליצור קשר>>>

נשארו שאלות? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

תקופת הגירושין מלאה בסימני שאלה, ואין בעלי מקצוע רבים שיספקו לך תשובות לשאלות עוד קודם חתימה על ייצוג. לצורך הקלת התהליך ומתוך שליחות לסייע ככל הניתן ללקוחותינו, סיכמנו עבורך את השאלות שהתקבלו אצלנו בתקופה האחרונה, כדי לשתף ידע ולתת כתף בתקופה לא פשוטה. במידה ויש לך שאלה שלא מופיעה כאן, ניתן לפנות באמצעות הטופס

Top
נגישות

מדריך עשרת השלבים לתכנון הליך גירושין נכון

הירשמו עכשיו וקבלו את המדריך חינם

בהרשמה אני מאשר לקבל תכנים שיווקים ומידע.

טוען רבני לענייני גירושין - משה ליבוביץ

צרו קשר עוד היום

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

פרטים ליצירת קשר

פתח צ'אט
💬 זקוק לעזרה?
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?