אודות משרדינו - משה ליבוביץ טוען רבני

טוען רבני לענייני גירושין - משה ליבוביץ

הגדרת תפקידו של הטוען הרבני

העולם המשפטי מלא בהגדרות ותחומי התמחות שונים, וכך עו"ד שמתמחה בדיני ביטוח מורשה לייצג גם במשפטים פליליים, וכן עו"ד שעובד כיועץ משפטי רשאי לייצג לקוחות בבתי משפט, אך כל מקרה לגופו ובמקרה הצורך פונים לבעל המקצוע המתאים ובעל הניסיון הרב ביותר.

זה נכון, גם עורכי דין מוסמכים לייצג בבית הדין הרבני, אך למרות כל הרצון הטוב, מאחר וסדרי הדין שונים באופן משמעותי ועמוק מאלו הנהוגים בבתי המשפט האזרחיים, רק טוען רבני שמכיר לעומק את רזי ההלכה וההליכים הנהוגים בבתי הדין הרבניים, יכול להביא לתוצאות המבוקשות לצד אותו הוא מייצג.

כאשר הליך הגירושין כבר התחיל במערכת בתי המשפט, אכן מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין מקצועי שבקיא בהליכים המשפטיים. אולם ידע זה לא יהיה לו לעזר בבית הדין הרבני, והוא עשוי להיתקל במכשולים בלתי צפויים בעליל מבחינתו, בפסיקות התואמות את ההלכה היהודית ושאינן מקבילות לעולם המשפט האזרחי.

טוען רבני - משה ליבוביץ

טו"ר משה ליבוביץ

טוען רבני משה ליבוביץ, מוביל למעלה מעשור גברים ונשים בהליכי גירושין ויישוב סכסוכים בבתי הדין הרבניים, כאשר הוא רותם לטובת לקוחותיו את ניסיונו המקצועי וההלכתי רב השנים, והיכרות עמוקה של התהליכים בבתי הדין.

טו"ר משה ליבוביץ, הינו בעל השכלה תורנית והלכתית נרחבת, עם ידע רחב בתחומי ההלכה והפסיקה, בדגש על אלו הנדונים בבתי הדין הרבניים, והינו בוגר של בית המדרש הגבוה להוראה ודיינות ומוסמך כטוען רבני על-ידי נשיא בית הדין הגדול בירושלים. בשנים האחרונות משמש כעורך הראשי של 'משפט צדק', ביטאון לשכת הטוענים הרבניים בישראל.

הייחודיות בעבודתו של טו"ר משה ליבוביץ הינה בעבודתו המקצועית והיסודית, תוך ירידה לפרטים הקטנים, על-מנת להשיג יתרון לצד המיוצג על-ידו, החל מפגישת הייעוץ הראשונית, בה הלקוחות מקבלים תמונה רחבה על מצבם המשפטי הנוכחי, ועד להתוויית אסטרטגיה משפטית מפורטת, המכילה את כל ההיבטים ההלכתיים והמשפטיים שעשויים לסייע בהצלחה בתיק. שיטות עבודה אלו מועברות באופן מסודר אל עובדי המשרד, כך שניתן לקבל חוויית שירות מלאה וזמינות מירבית.

במסגרת פעילותו במשרד, נקרא טו"ר לעתים קרובות לספק חוות דעת מקצועיות מההיבט ההלכתי והרבני, עבור תיקים המנוהלים על-ידי עורכי דין, והינו מוכר בקרב הקהילה המשפטית בישראל כבעל שם בתחומו ואף מרצה מעת לעת בפני לשכת עורכי הדין.

בצוות המשרד עובדים עבור הלקוחות שורה של טוענים רבניים ועורכי דין מוסמכים ובעלי ניסיון רב, המאפשרים ליווי אישי, מקצועי וצמוד, לכל אחד מלקוחותינו. זאת מתוך אמונה שבתהליך מורכב ולא פשוט באופן אישי כמו גירושין, שגם כך מלא במחשבות, כאבים ונושאים רגישים, יש חשיבות גם למימד האישי וליחס האנושי, מלבד ייעוץ מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף, עורכי הדין החברים בצוות המשפטי שלנו נותנים מענה גם לתיקים שמתנהלים בבתי משפט והן בבתי הדין הרבניים.

המלצות של הלקוחות שלנו

במהלך למעלה מעשור של עבודה בבתי הדין הרבניים, הצטברו אצלנו מאות סיפורי הצלחה בתיקים משפטיים והלכתיים שנוהלו על-ידי טו"ר משה ליבוביץ וצוות המשרד, וכן תקדימים משפטיים שהיינו שותפים להם. כל אחד מהמקרים הוא עולם ומלואו, יש הרבה מה ללמוד מכל אחד מהם, והרי הם לפניכם.

ולסיום זכור/י, בתקופה הרגישה בחייך, אל תוותר/י על הייצוג המקצועי והטוב ביותר, כי תוצאות המשפט ישפיעו לאורך שנים רבות על חייך.
Top
נגישות

מדריך עשרת השלבים לתכנון הליך גירושין נכון

הירשמו עכשיו וקבלו את המדריך חינם

בהרשמה אני מאשר לקבל תכנים שיווקים ומידע.

טוען רבני לענייני גירושין - משה ליבוביץ

צרו קשר עוד היום

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

פרטים ליצירת קשר

פתח צ'אט
💬 זקוק לעזרה?
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?