טען להסכמה וישלם כתובה

טוען רבני לענייני גירושין - משה ליבוביץ

בעל שהחליט לעזוב את בית המגורים, מצא לו אהבה חדשה ועבר לגור יחד עם מאהבתו החדשה, לאחר שלדבריו היחסים בינו ובין אשתו עלו על שרטון, טענתו המרכזית להצדיק את מעשיו הייתה כי גם אשתו הסכימה לזוגיותו החדשה.

האישה הצהירה בבית הדין הרבני כי לא הסכימה מעולם לזוגיותו החדשה של הבעל ולהפך ראתה בכך בגידה ופגיעה ואף הצהירה כי מוכנה לשוב לשלום בית גם לאחר שהבעל בגד בה, לאור כך תבעה את תשלום מלוא כתובתה שעמדה על סך 180,000 ₪.

הבעל טען להגנתו כי משבר הנישואין אינו קשור כלל לזוגיות החדשה וכי המשבר החל עוד הרבה טרם הזוגיות החדשה, וכי האישה לא תפקדה בבית לא בישלה לפי טעמו ולא כיבסה כראוי, ואף טען לאירוע אלים שהתרחש מספר שנים קודם לכן, ובכל מקרה שב והדגיש כי פנייתו לאישה אחרת הייתה בהסכמה.

בית הדין הרבני בנתניה בפסק דין ארוך מנתח אחת לאחת את טענות הצדדים ודוחה את כל טענות הבעל וחייבו בתשלום מלא של הכתובה בסך 180,000 ₪

בית הדין אף מביע תמיהה על טענותיו של הבעל וכך כותב בית הדין:

טענות הבעל על הסכמת האשה ליציאתו עם זרות, מוזרות, טבעה של כל אשה להתקנא בירך חברתה, והמסרונים שצירף הבעל אף מאששים זאת כמו "העיניים והלב שלך מחפשים מישהי מושלמת לך… ואיך אני אמורה להרגיש?". אותה "הסכמה" שהסכימה כביכול האשה הנסמכת על המיסרון "חשבתי על כל המצב… ואני הסכמתי שאתה חוץ ממני עוד תפגש עם נשים אחרות" איננה אלא השלמה עם המציאות ותקווה אחרונה כי "היתר" זה ימנע מהבעל לפרק את המשפחה, כפי שמעידות המילים הבאות מאותו מסרון "אבל יש לנו את הזכות החופשי להחליט אם אני והילדים רוצים להיות חלק מהפגישות שלך עם אחרות", "אני מבקשת שתעדכן אותי כמה שיותר מראש על כך", וכפי שניתן להתרשם מחקירת האשה ביום כ"ה אד"ש תשע"ט (1.4.19), תמוהה עד מאד טענת ב"כ הבעל כי הודעות ששלחה האשה לבעל באותה תקופה על כך שעזר לה עם הילדים הרי הם "ראיה נוספת לכך שהכל נעשה בהסכמה"!!!

לקריאת פסק הדין המלא לחץ כאן

נשארו שאלות? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

תקופת הגירושין מלאה בסימני שאלה, ואין בעלי מקצוע רבים שיספקו לך תשובות לשאלות עוד קודם חתימה על ייצוג. לצורך הקלת התהליך ומתוך שליחות לסייע ככל הניתן ללקוחותינו, סיכמנו עבורך את השאלות שהתקבלו אצלנו בתקופה האחרונה, כדי לשתף ידע ולתת כתף בתקופה לא פשוטה. במידה ויש לך שאלה שלא מופיעה כאן, ניתן לפנות באמצעות הטופס

Top
נגישות

מדריך עשרת השלבים לתכנון הליך גירושין נכון

הירשמו עכשיו וקבלו את המדריך חינם

בהרשמה אני מאשר לקבל תכנים שיווקים ומידע.

טוען רבני לענייני גירושין - משה ליבוביץ

צרו קשר עוד היום

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

פרטים ליצירת קשר

פתח צ'אט
💬 זקוק לעזרה?
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?