למרות שהתגרשו הדירה לא תמכר

בני זוג שהתגרשו בבית הדין הרבני בל אביב מנהלים מאבק סביב מספר סוגיות רכושיות, בעיקר בעניין איזון משאבים (חלקות הזכויות הפנסיוניות קופות גמל והשתלמות כספים שנצברו וכד'), אולם למרות זאת אין מחלוקת בין הצדדים כי את הדירה צריך לחלק שווה בשווה בין בני הזוג.

למרות זאת האישה דרשה מבית הדין שלא להוציא את הדירה למכירה וכן לא לאפשר לבעל לשעבר לרכוש את הדירה, אלא להמתין עם הוצאת הדירה למכירה עד לאחר סיום בירור כל המחלוקות הרכושיות.

טענת האישה המרכזית הייתה כי אמנם כעת אין ביכולתה לרכוש מהבעל לשעבר את חלקה בדירה, למרות שהיא מאוד רוצה, אולם אם תביעותיה יתקבלו הרי שהבעל לשעבר יצטרך לשלם לה סכום גבוהה מאוד, כשסכום זה יכול להיות שווה ערך לחלקו של הבעל לשעבר בדירה או לכל הפחות שווה ערך לחלק נכבד מחלקו של הבעל לשעבר בדירה ואת הפער היא תוכל להשלים לבדה וכך לקנות את הדירה לעצמה.

לעומתה טוען הבעל לשעבר כי הוא זקוק עכשיו לכסף של הדירה, והיות ואין כל מחלוקת כיצד לחלק את הדירה הוא מבקש את חלקו כאן ועכשיו.

בית הדין הרבני בפסק דין מנומק היטב קובע כי הצדק עם האישה, שכן מכירת הדירה כיום יכול שתסב לה נזק בלתי הפיך בכך שתפסיד את זכותה לרכוש את הדירה אליה הורגלה, בין הדין עיכב את הוצאת הדירה למכירה עד לסיום בירור כל מחלוקות הצדדים

לקריאת פסק הדין המלא לחץ כאן.

נשארו שאלות? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

תקופת הגירושין מלאה בסימני שאלה, ואין בעלי מקצוע רבים שיספקו לך תשובות לשאלות עוד קודם חתימה על ייצוג. לצורך הקלת התהליך ומתוך שליחות לסייע ככל הניתן ללקוחותינו, סיכמנו עבורך את השאלות שהתקבלו אצלנו בתקופה האחרונה, כדי לשתף ידע ולתת כתף בתקופה לא פשוטה. במידה ויש לך שאלה שלא מופיעה כאן, ניתן לפנות באמצעות הטופס

Top
נגישות

מדריך עשרת השלבים לתכנון הליך גירושין נכון

הירשמו עכשיו וקבלו את המדריך חינם

בהרשמה אני מאשר לקבל תכנים שיווקים ומידע.

טוען רבני לענייני גירושין - משה ליבוביץ

צרו קשר עוד היום

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

פרטים ליצירת קשר

פתח צ'אט
💬 זקוק לעזרה?
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?