בית הדין לא ידון בתביעה רכושית של האב, עד שייקח את בתו לטיפול רגשי

טוען רבני לענייני גירושין - משה ליבוביץ

בית הדין הרבני בתל אביב בהחלטה יוצאת דופן קובע כי עד שהאב לא יקח את בתו לטיפול רגשי הנדרש לה, לא יקבל שום סעד מבית הדין הרבני בבקשותיו השונות לרבות בבקשותיו הנוגעות בכלל לענייני חלוקת הרכוש.

בית הדין הרבני בתל אביב בחלטה יוצאת דופן קובע כי עד שהאב לא יקח את בתו לטיפול רגשי הנדרש לה, לא יקבל שום סעד מבית הדין הרבני בבקשותיו השונות לרבות בבקשותיו הנוגעות בכלל לענייני חלוקת הרכוש.

מדובר במקרה של בני זוג שנפרדו והמשמורת נקבעה בידי האב, האב דואג לכל צרכי הילדים מבשל עבורם מכבס וקונה בגדים, אולם לקחת את הבת לטיפול רגשי עליו המליצו גורמי המקצוע לא היה מוכן מסיבותיו שלו, בית הדין סבר כי אי לקיחת הילדה לטיפול רגשי מהווה פגיעה בילדה ועל מנת לחייב את האב לקחת את הבת לטיפול רגשי החליט בית הדין להשהות את כל הטיפול בכל התיקים ולא לתת לאב שום סעד.

האב המאוכזב פנה לבית הדין בבקשה לנמק את החלטתו בה מתנה את הטיפול בנושא הרכושי בכך שהאב ייקח את הבת לטיפול רגשי, האב טען כי החלטה זו מנוגדת לדין ולחוק, שכן אין כל קשר בין הסכסוך הרכושי לבין החלטת האב שלא לקחת את הבת לטיפול רגשי.

בית הדין בהחלטה ארוכה ומנומקת מוכיח כי הדבר הוא בסמכותו ההלכתית והמשפטית, וחוזר שוב על קביעתו החד משמעתית כי האב לא יקבל שום סעד רכושי עד שלא יפעל בהתאם להוראות בית הדין בעניין הילדה.

לקריאת ההחלטה במלואה לחצו כאן

נשארו שאלות? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

תקופת הגירושין מלאה בסימני שאלה, ואין בעלי מקצוע רבים שיספקו לך תשובות לשאלות עוד קודם חתימה על ייצוג. לצורך הקלת התהליך ומתוך שליחות לסייע ככל הניתן ללקוחותינו, סיכמנו עבורך את השאלות שהתקבלו אצלנו בתקופה האחרונה, כדי לשתף ידע ולתת כתף בתקופה לא פשוטה. במידה ויש לך שאלה שלא מופיעה כאן, ניתן לפנות באמצעות הטופס

Top
נגישות

מדריך עשרת השלבים לתכנון הליך גירושין נכון

הירשמו עכשיו וקבלו את המדריך חינם

בהרשמה אני מאשר לקבל תכנים שיווקים ומידע.

טוען רבני לענייני גירושין - משה ליבוביץ

צרו קשר עוד היום

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

פרטים ליצירת קשר

פתח צ'אט
💬 זקוק לעזרה?
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?