בית הדין הרבני – תוקף את תופעת הניכור ההורי

טוען רבני לענייני גירושין - משה ליבוביץ

בפסק דין חריג בנוסחו התוקפני יוצא בית הדין הרבני בירושלים חוצץ כנגד אם המנהלת מאבק בלתי נלאה שלאב לא יהיה קשר עם ילדיו וקביעתו כנגדה היא בלתי מתפרשת "יש לבחון האם היא כשירה להיות אם משמורנית"

בפסק דין שפורסם בתקופה האחרונה פסק דין מפיו של אב"ד בית הדין הרבני בירושלים הרב יצחק אושינסקי במקרה בו אם מנהלת מאבקים משפטיים בלתי נגמרים מתוך מטרה ברורה למנוע מהאב לראות את ילדיו כשבין שאר התנהלותה אינה מצייתת באופן שיטתי להחלטות בית הדין הרבני נכתב כך:

לאור הנצפה כי האם החליטה במודע להפר את החלטת בית הדין באשר לחידוש הקשר בין האב לילדיו מחוץ למרכז הקשר, בית הדין סבור כי יש לבחון האם אימא הפוגעת בטובת הילדים במניעת הבדיקה לחידוש הקשר שלהם עם האב מחוץ למרכז הקשר, ראויה להיות אם משמורנית, שהרי הורה משמורן הוא זה המסוגל להכיל אף את הורות של הצד השני ובכך לשמור על טובת הילדים שבתווך.

לשם כך, ייקבע מועד דיון בפני הרכב מלא, לבחינת זהות ההורה המשמורן אשר במשמורתו יהיו הילדים.    

אין ספק כי מדובר בדברים מכוננים, המוסיפים עוד נדבח למלחמה כנגד ניכור הורי – כאן המקום לציין כי במשרדנו המאבק כנגד הורה מנכר הינו מאבק בלתי מתפשר וזאת מתוך תפיסה כי הורה מנכר פוגע בילדיו, טובת הילדים הינה ערך ראשון במעלה העומדת לנגד עינינו בניהול הליך גירושין.

לקריאת פסק הדין המלא לחץ כאן

נשארו שאלות? השאירו פרטים ונחזור אליכם:

תקופת הגירושין מלאה בסימני שאלה, ואין בעלי מקצוע רבים שיספקו לך תשובות לשאלות עוד קודם חתימה על ייצוג. לצורך הקלת התהליך ומתוך שליחות לסייע ככל הניתן ללקוחותינו, סיכמנו עבורך את השאלות שהתקבלו אצלנו בתקופה האחרונה, כדי לשתף ידע ולתת כתף בתקופה לא פשוטה. במידה ויש לך שאלה שלא מופיעה כאן, ניתן לפנות באמצעות הטופס

Top
נגישות

מדריך עשרת השלבים לתכנון הליך גירושין נכון

הירשמו עכשיו וקבלו את המדריך חינם

בהרשמה אני מאשר לקבל תכנים שיווקים ומידע.

טוען רבני לענייני גירושין - משה ליבוביץ

צרו קשר עוד היום

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

פרטים ליצירת קשר

פתח צ'אט
💬 זקוק לעזרה?
שלום 👋
אנחנו יכולים לעזור לך?